090617

Jag glömde visst bort att uppdatera igår :P men var seg och inatt sov jag nästan i tolv timmar, vilket har resulterat i att jag inte är ett dugg trött nu istället =/ Typiskt då jag ska upp vid halv åtta i morgon..

Idag har jag varit iväg nästan hela eftermiddagen. Jag vaknade vid elva och vid tolv kom mamma förbi och hämtade min dator,.. nu har jag ett virusprogram som håller i sig i två år plus ett word-program! Det känns väldigt bra..

Runt klockan tre åkte jag, älskling, mattias och fredrik in till kalmar där jag köpte två tröjor och ett par skor. Mina andra gympaskor har ju gått sönder.. men det blev väldigt impulsivt då de andra inte kände för att vänta på mig så det blev bokstavligen det första bästa paret jag hittade, men de var inte så dyra vilket var bra :)

När vi hade varit på Burger king och ätit lite åkte vi till Lindsdal och hälsade på Johans kusin Robin samt hans flickvän. Som var väldigt trevlig :)
Jag har även köpt nya vindrutetorkare till bilen, vilket var på tiden. :P Jag var också inne hos pappa på hans jobb och pratade lite med honom:)

Jag kom hem runt åtta och Lillebror kom förbi och umgicks i ett par timmar .. Nu är klockan framåt ett så jag ska väl se om jag kan sova snart ;P

jaja, jobb exakt hela dagen men sen är jag ledig i tre dagar ! Skönt,... Det är bara en vecka sen, idag, jag tog studenten men det känns som en månad,, kanske just för att jag började jobba dagen efter =/

Jaja, hoppas ni sover gott inatt!

Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0