090616

Sitter på jobbet! Började vid 17 så jag jobbar inte mer än fyra och en halv timme idag! känns både skönt och lite onödigt då det tar en timme tur och retur att komma hit:P men men , jag klagar inte.. igår jobbade ja ju 10-21.30 och imon är jag ledig, på torsdag är det arbete 9-21.30 och sen är jag ledig hela midsommarhelgen :) härligt, inte för att jag planerat in något firande men iaf :P haha.. kanske åker till Maria, tänkte höra av mig till henne på torsdag och se om det går bra att jag kommer och hälsar på :) :P

Det är lugnt på bokningen just nu iaf, skönt.. känner mig förvirrad och vill inte virra till några bokningar :P

incheckningen för avgången 21.10 öppnar om en halvtimme cirkus =P

nänä, har väl inte tid att skriva så mkt då det kommer in samtal lite då och då^^,

uppdaterar kanske mer när jag kommer hem!

puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0