090613

Goddag!

Idag börjar jag som sagt jobba 15.00 så jag åker hemifrån vid kvart över två ungefär..

jag har nyss kommit hem igen efter att ha gått en sväng runt Ålems marknad.. det var inte så mkt jag var sugen på , hade tänkt köpa lite godis, men det fanns inte det godis som jag ville ha :P Typiskt, då det regnar ute^^,

Ska väl ta tag i disken som står ute i köket och väntar på mig :P

Jag måste bara säga att jag ÄLSKAR min nya dator :) den är så fin och så liten och söt^^, och den är underbar att skriva på... :p haha.. och sen har jag vant mig vid att den är mindre^^, lyckades klura ut hur jag skulle göra med det som störde mig innan :P
haha..

jaja, har inte så mkt att skriva egentligen!

puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0