090608

Hej!

Idag har jag varit inne i m-ås och träffat Malin och Julija och köpt en "avskedspresent" till vår kära lärare Eva :) Hon är en av de bästa lärarna jag någonsin haft så hon förtjänar något bra :) :P Klassen ska ju hem till henne imorgon och äta och så ^^,

När jag kom hem från m-ås har jag suttit här vid datorn samt diskat undan den stora högen av disk som blängde på mig varje gång jag gick in i köket :P Det är ju jag som har hand om disken här hemma.. inte mer än rättvist då Johan lagar i princip all mat (förutom raggor :P haha)

Det regnar ute =/ Jag hoppas inte att det gör det på onsdag då jag har student men jag tror att det tyvärr blir så ändå =/ jaja, jag tar ju studenten, det är det viktigaste :)

Jag ringde min chef på gotlandsterminalen förut också och frågade när jag skule börja jobba.. och det var bra att jag gjorde det då hon sa att jag skulle börja redan imorgon ! Jag fick ju säga att jag inte slutar förrän på onsdag :P Hon måste ha missat det för jag sa ju till att jag inte kunde börja förrän på torsdag.. men men .. nu är det ordnat iaf..
och jag jobbar hela helget tors-sön så det blir direkt från skolan till arbetet ;) men det gör inget, då jag tycker om att jobba... jag har kommit fram till att jag blir rätt rastlös om jag inte har något jag BORDE göra :P haha..

Men jag har faktiskt börjat längta till studenten nu! Innan var det liksom inte så stor grej, och jag t

Kommentarer
Postat av: DesignByMilly♥

Hej!

Är allt bra med dig?



Hoppas att du haft en bra dag!

2009-06-08 @ 20:52:37
URL: http://designbymilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0