090606

Var på min kusins student igår :) trevligt! och god mat (planka :P)

Idag är det Jojjos 20-års fest som gäller! Plus att Johanna fyller 17 idag också :)

Jag har typ sovit hela förmiddagen, på soffan av alla ställen, vet inte vad det är med mig :P Har aldrig sovit om dagarna när jag väl kommit upp innan,, och jag har till och med börjat sova en timme efter skolan när jag kommit hem =/ haha, för lite att göra kanske? :P

Jag klippte och blekte mitt hår i torsdags, och är jättenöjd! :)

Lämnat in datorn nu också, så jag har fått låna Antons 17" nu istället :) Snäll lillebror jag har :) <3

Jag är sjukt sugen på godis =/ borde inte äta, dels för att det är onyttigt och dels för att jag inte har så mkt pengar :P men jag måste till affären och ta ut pengarna jag lånade av Jojjo i torsdags när vi var inne och handlade hennes present :P

nä, nu ska jag klä på mig tänkte jag, kom precis ut ur duschen :p

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0