090602

Jag har haft en bra dag idag! =D Är så nöjd över mina betyg! 

Jag lämnade in lappen till syon idag, och ska "lägga undan" Kemi A, Fysik A, Geriatriken och MaC... var ju lite velig igår om jag skulle ta bort MaC eller inte.. men det gjorde jag ändå eftersom det sänkte mitt snitt rätt mkt om jag har kvar den :P Men jag fick veta att det som jag oroade mig för gäller iaf :P 

Fick tillbaka Religionsprovet idag, och gissa vad.. jag fick alla rätt! =D Sedan hade vi betygsnack med Johannes också, och det visar sig att det inte alls var omöjligt för mig att höja religionsbetyget.. då han sa (cool-lugnt) "ja, du får ju MVG  i betyget" =D Vadå glad! Jag trodde verkligen inte att jag hade höjt mig, då han är rätt hård i betygsättningen (intrycket jag fått och hört :P) Wohooo! Jag är så glad, man blir alltid gladast över det man inte förväntat sig^^, 

Sen när jag ändå var inne hos Syon frågade jag honom om det hade kommit in fler betyg eftersom jag inte pratat med lärarna om "Etik och livsfrågor" och "Svenska B"... I etiken får jag VG, men det var väntat :) och i SvB får jag MVG :) Det var ju halvt om halvt väntat, hon var inte riktigt säker när vi pratades vid :) Men jag är så glad och så Stolt över mig själv! 

Imon blir det en lugn dag, och jag hade tänkt lämna in min kära dator då men känner att jag inte är redo :P så jag får lämna in den på torsdag istället.. jag är ju inte i skolan på fredag.. ska på min kusins student :) 

jag har ju liksom ingen ny dator att använda, och jag är så van vid att ha dator och internet hela tiden så det kommer kännas helt fel :P


Jaja, blev mycket betygsnack... men lite kan man väl få skryta? ^^, ;) 

Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Wow, snyggt jobbat! Kommer ihag hur det var nar man jagade larare och fick den dar lyckokanslan! : D

2009-06-05 @ 07:47:02
URL: http://kiminostyle.blogg.se/
Postat av: Jossan

Det är ju superbra! Grattis! :D

2009-06-05 @ 10:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0