090601 - Trailer New Moon (Twilight saga)

Många har redan lagt ut den men jag kan inte låta bli att göra det också^^,

Trailern för den andra filmen i Twilight-serien; New Moon.. Jag har läst boken och väntar på att få hem den tredje boken nu :P (problemet är att jag har tre böcker som jag fick i födelsedagspresent och jag vet inte vilken jag ska börja med :P ) 



Jag längtar som bara den^^, 

Annars har jag inte gjort så mkt idag... blivit lite frustrerad på syon, sjungit studentsången (övat :P) Inte haft en enda lektion... varit hemma och ätit kålpudding (mums!) 
Nu är jag hemma igen, och vet inte riktigt vad jag ska hitta på..

det är inte lika kul att göra ingenting när man vet att man får göra det, än vad det är när man vet att man egentligen borde göra något annat :P haha^^, 

Kommentarer
Postat av: Johanna

så najs, men filmen är inte alls som boken. de är stöörande

2009-06-04 @ 13:37:46
URL: http://johannaostman.blogg.se/
Postat av: broccolie

ååhh new moon, vill se:D

2009-06-08 @ 15:39:39
URL: http://broccolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0