090625

Idag var det tänkt att jag skulle vaxa bilen men när jag kom hem var inte Anton hemma och jag kände inte för att ge mig på det utan hjälp så jag stannade kvar en stund och gosade med älskade Melker sen åkte jag hem hit igen :P

Johan har klippt sig idag, och han blev så snygg <3 älskar dig! Men nu är han och hans bror i Sthlm hos Fredde och de ska till Linköping, antingen ikväll eller imon :P Han kommer nog inte hem förrän på söndag... men det gör inte så mkt för den här helgen jobbar jag i alla fall :P

Men jag får iaf sovmorgon imon då jag börjar vid halv ett :) Men på lördag och söndag börjar jag vid nio... på lördag slutar jag 17 och på söndag slutar jag 21.30 :P

Jaja, det har inte hänt så mkt idag, har ätit äckligt mkt godis och läst halva "ljudet av ditt hjärta" - den tredje och näst sista boken i Twilight-serien.. var sjukt sugen på att se filmen förrut och jag kommer nog göra det när "supersize vs superskinny" är slut om en halvtimme :P

puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0