090726

Evigheter sen jag skrev, men jag har inte haft internet hemma och det har varit mycket (en underdrift egentligen) på jobbet. Just nu är det kaos där, efter att båtarna kolliderade i torsdags.. hmm,., jaja, förhoppningsvis blir det bättre om någon vecka eller två.

Jag är hemma hos mina föräldrar just nu, vi ska till ullared imon så vi ska åka vid klockan fyra imorgon bitti så jag sover här inatt :)

Känns lite konstigt att inte sova med älsklingen <3 och inte har jag kunnat prata med honom på hela dagen heller, för han har inte på mobilen, typiskt honom :P
Jag älskar dig i alla fall Johan älsk <3

Men det ska iaf bli kul att åka till Ullared imon, fick ju lön i fredags med så jag har även råd :)

Jag var på högskolan i Kalmar igår och kikade på vart jag skulle gå, det var inte ngt speciellt att se egentligen, men jag vet iaf vad jag ska läsa för kurser de här tre åren - omvårdnad, omvårdnad och mer omvårdnad! Plus några till, men i princip bara omvårdad :)
Men enligt han jag pratade med där så verkar det inte vara så mkt nytt första terminen nu, utan mer "uppdatering" på det jag har läst innan, till och med psykologi-kursen vi ska läsa liknar den som vi läste på gymnasiet.. pinsamt om jag inte klarar av den då jag har MVG i både A och B kursen från gymnasiet :P

Jag var hemma hos Jossan igår kväll också, :)

Nä, jag orkar inte skriva mer nu, jag har inte så mkt att skriva förutom att det händer mkt på jobbet, och det är inte så roligt alltid när man ständigt får en massa utskällningar för något jag faktiskt inte kan göra så mycket åt =/

jaja, puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0