090710

Idag är det en månad sen jag tog studenten... det känns som om det är längre tid än det =/

Jag har iaf kommit in i Kalmar på sjuksköterskeutbildningen :) Så nu vet jag vad jag ska göra de kommande tre åren :P
Jag känner mig inte lika osäker längre, om det skulle vara att jag behöver ett års uppehåll kan jag ju kanske ta det. :P och sen fortsätta igen! :P

Grattis till Jojjo får jag ju också säga =D


Jag skulle egentligen tagit bussen idag då det inte är helg men jag orkar inte stressa så jag kanske tar bilen idag ändå^^, måste bara tanka lite innan :P

Nä, jag ska väl göra mig iordning i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Carrooouw

Grattis gumman! Gör bara det som känns rätt och det DU VILL!

2009-07-13 @ 00:24:51
URL: http://lifeofcarrooouw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0