090705

Ledig idag! Skönt! Har ont i huvudet idag och jag hoppas verkligen att det går över tills imon... för jag ska jobba sex dagar nästa vecka, och då vill jag helst må bra:P

Johan sitter och tittar på film, och jag tittar på svensson svensson ^^,

Igår köpte jag första och andra boken i twilight-serien på engelska, det blev i pocket... det dumma är att fjärde inte fanns i pocket utan i häftad bara, men men ^^, petitesser, jag vet men jag vill gärna att det ska vara likadana när det är en och samma serie :P

blir att jag är hemma idag, skulle egentligen åkt till Billy men jag känner att jag måste vila så att huvudvärken går över :P
Men jag får träffa honom någon annan dag istället :)

Har inte hänt så mkt som ni märker, diskat har jag också gjort :p

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0