090701

Juni redan! Tiden går fort :P

Sitter i bilincheckningen på jobbet just nu, men jag har det väldigt lugnt - har bara checkat in två bilar :P
Jag har standby:en så det kan vara det det beror på :P Men det har inte kommit ngn som inte är inbokad, typiskt, jag vill ju faktiskt lära mig ^^, har aldrig haft standby på de 2 tidigare åren jag varit här..

Det har ringt mkt på telefonbokningen både igår och idag, men det är väl så det ska vara^^, Imorgon jobbar jag inte så länge, 9-13 bara :P Och så jobbar jag extra fyra timmar på lördag också..

Men har inte haft en så bra dag.

Igår var jag hemma hos jojjo med henne och jossan och tittade på "Yes-man" Den var rolig :)

Men när jag kom hem så vet jag inte riktigt vad som hände, men jag fick den värsta gråtattacken jag har haft på länge =/ fy, och stackars Johan fattade inget alls :P
Jag har en liten hum om vad som utlöste det dock.

jaja, sitter som sagt på jobbet.. känner mig rätt lat för att jag har tid att skriva här , men det är ju inte mitt fel att ingen åker till mig :P haha^^ ,

Får se vad som händer i helgen, ska kanske med jojjo och jossan till kalmar på fredagkväll, och på lördag jobb,, och på söndag är det nog planerat att jag ska åka och hälsa på Billy i Kalmar :)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0