skola imorgon

Imorgon börjar skolan.. känns rätt okej, förutom att jag inte pluggat ngt till proven vi har nästa vecka =/


Idag övningskörde jag vid 7, och jag blev väldigt desorienterad av snön, höll inte högerplaceringen som man ska.. hmm, det brukar jag göra i vanliga fall.. får skylla på att det var första gången jag körde när det var snö ;) haha..
Min körlärare sa iaf att det börjar närma sig uppkörningen nu iaf! yeeah :) 


Sen vill jag skicka en stooor kram till Malin <3 Jag saknar dig! 

Jag är hemma hos Johan nu, var hemma och hämtade datorn och det förut, men jag har fortfarande ingen laddare, för nu har den börjat ryka och ha sig :P så det är tur att skolan börjar imon så jag förhoppningsvis kan få en ny imon... om it-gubbarna är där vill säga.. 

jaja, nu ska jag kanske spara lite på batteriet :P 

puss hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0