mycket buss

Jag kom hem från Malin för en tjugo minuter sen kanske^^ hennes pappa körde hem mig :) Jättesnällt! 

Men så ringer Johan och säger att jag ska komma till Jonas... i Mönsterås... typiskt :P haha^^, så nu ska jag tillbaka dit igen... om man hade haft tur hade han ju ringt lite tidigare och då hade ju Malins pappa inte behövt skjutsa mig :P 

Men jag åker nog ändå, det är så segt att sitta här ensam :P 

Men det var väldigt kul att träffa Malin :) Jag kommer gärna och hälsar på snart igen ! :) 

Plussidan av att åka hem en stund är iaf att jag fick i mig lite att äta :P tog lite fil och musli :P 

Kommentarer
Postat av: Jennie

vilken söt hund i headern. vad är det för sort?

2009-01-30 @ 20:28:50
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0