gaah

Jag vill kunna söka till högskolan redan nu men det kan man tydligen inte göra förrän i mars :P haha, jag vill ha det gjort bara^^, 

Jag vill ta studenten nu! Jag är så trött på gymnasiet nu och de ämnen vi har, har ingen motivation, jag vill se något nytt^^, 
men det är nog lite för att det börja närma sig, det är ju bara denna terminen kvar sen är det faktiskt slut! Och nu är jag ju inte i skolan på fem veckor eftersom jag är ute på praktik nu och sen sportlov veckan efter... 

Pratade med Johan för en liten stund sen, de hade precis kommit ut ur sthlm typ så han är nog inte hemma förrän sent ikväll :P 

Själv är jag dundernervös inför körningen imon, och jag vet faktiskt inte varför, det är ju inget speciellt, jag har ju övningskört i ett år nu det borde inte vara nervöst, jag borde bli nervös den dagen jag ska köra upp.. men inte nu när jag bara ska övningsköra... gaah, jag vet inte vad det är, men jag är hur nervös som helst och har ångestkänslor =/ Jävligt jobbigt kan jag säga.... blir galen på mig själv ibland... 

jaja, jag har inte gjort ett skit idag förutom att sitta vid datorn, tvn och diskat.. .hmm.,. har inte ens orkat hoppa in i duschen men det ska jag göra snart, för mitt hår är hur ofräscht som helst =/ 

Kommentarer
Postat av: EllaMarie, 15 år och gravid.

Bra att det fungerar:P haha är trött på att springa till andra sidan och hämta hans täcke.. vilket han tillslut snor också..xD Det är ju mysigt att sova nära så hoppas detta täcke är lösningen :D

2009-01-25 @ 22:32:03
URL: http://ellamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0