....

Nu har vi ätit kroppkakor^^, gott =) Blev proppmätt, den där tredje var inte nödvändig :P 

Ska nog till Malin imorgon också och lämna presenten :) Ska bli kul och träffa dig, saknar dig ! Jag ringer när jag kommer hem från körningen  så kan vi ju bestämma en tid när jag kan komma :) 

Jag  är så jäkla trött hela tiden nu för tiden.. och jag vet inte vad det beror på.. jag sover inte mindre än jag alltid gjort =/ konstigt, konstigt.. 

Jaja, nu ska jag vila lite.. :P Kan ju inte vara trött när jag kör imon.. 


puss hej!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag är också trött jämt, sover alltid i två timmar när jag kommer hem från skolan :S det är kanske sånna tider nu, när det är så tråkigt väder :P

2009-01-30 @ 20:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0