090130

Nu har jag varit och kört.. gick bättre idag än i måndags! men fick ingen uppkörningstid.. får den nog på måndag, hon ville att jag skulle köra en gång till först... för jag är fortfarande lite seg med körfältsbyten å så i höga hastigheter^^, men jag frågade om det var något mer jag behövde tänka på men det var det inte :) så snart så.. :P 

Jag fick fickparkera idag också, och det gick super^^, faktiskt :P haha^

Om en halvtimme ska jag ta bussen till Malin :) Hennes pappa är snäll och hämtar mig vid stationen! Väldigt snällt av honom, tack :) det är ju iofs inte så långt att gå, men det tar ändå en stund :P 
Hon ska ju få sin present! det är inte mycket, men alltid något :P Jag tycker ju som sagt att det är så jäkla svårt att köpa presenter :P 

När jag kom hem för en timme sen så diskade jag, och sen så organiserade jag om lite under diskbänken , var typ tusen juicepaket och sådant där , så jag la i dem i påsar så de inte skulle ta så stor plats, får ta och slänga dem sen :P 


Imorgon ska jag sooooova, bara så att ni vet ;) haha^^, 

Jaja, ska dona lite här i rummet också, mina grejer ligger typ överallt :P 

Puss hej! 

Kommentarer
Postat av: Sofia - ung blivande brud

tack =) härligt att det gick bra med körningen

2009-01-30 @ 12:27:36
URL: http://ungblivandebrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0