090129

Anton är här^^ han ska göra ngt arbete i skolan och då ska han typ rita av Johans lägenhet i datorn :P 

Jag är så trött på allt just nu.. skolan är seg och tråkig, vill ha miljöombyte nu! ämnena är tråkiga, en del av lärarna börjar jag smått tröttna på :P 

imorgon är det övningskörning.. blivit väldigt trött på det också om jag ska vara ärlig.. vill blir färdig nu! Jag vill ha uppkörningen nu! Haha, drömsenariot är ju att jag får köra upp redan nästa vecka, men det kommer inte hända.. kommer säkert inte få en tid förrän om typ två månader. =/ det är ju väntetid på dessa grejer :P jag fick ju vänta i typ två månader efter att jag hade bokat teorin =/

men men , nu ska jag tydligen till affären och köpa smör :P återkommer^^, 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0