090127

Jag är väldigt trött idag :P 

Jag är även dundernevös inför uppkörningen, och jag vet som sagt inte ens när den är ännu^^, men bara att veta att det ska bokas på fredag gör mig smått galen :p

Jag växlar mellan att känna att jag kommer klara det.. men i andra sekunden känns det som om jag kommer totalmisslyckas och aldrig få mitt körkort =/ Jag har hållt på med det så länge nu och det gör nog att jag är extra nervös. 

Jag vet att jag kan köra bil och så, men på något sätt går det alltid sämre när jag kör på skolan än om jag kör hemma med mamma... om man inte räknar med när jag körde pappas bil (växlarna klarade inte alls samma hastighet som mammas och skolans, vilket gjorde att jag fick motorstopp typ tre ggr :P ) eller när jag gör "rallysvängar" som mamma kallar det^^, hahaha och det händer inte så ofta utan det var mer i början :P 



Gaah, kommer vara nervös varenda jäkla dag från och med nu, även om uppkörningen inte är förrän om två månader^^, jag som inte brukar vara så nervös längre..  det finns väl kvar från när jag var yngre, då var jag nervös inför det mesta som var nytt :P 

Kommentarer
Postat av: Sofia - ung blivande brud

Förstår precis, haha

2009-01-28 @ 11:08:05
URL: http://ungblivandebrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0