090126

Var ju som sagt och övningskörde idag på morgonen :P Det gick bra tycker jag... men jag är tydligen lite ojämn i min körning enligt min lärare... när det går bra går det verkligen bra men ngn gång ibland sådär så undrar hon vad jag håller på med :P Det måste jag öva bort innan uppkörningen^^, 

På fredag ska hon boka en uppkörningstid till mig =) Då behövs det övas, speciellt på ojämnheten då... och parkeringen... gjorde en backparkering idag, jag hamnade bra i rutan direkt.. förutom att det var inte den rutan jag hade tänkt mig:P Haha^^ hade tänkt parkera i rutan bredvid en bil men jag hamnade två rutor från den istället^^, haha så kan det gå =)


Jag var på stan en stund efteråt också, jag inhandlade en ny foundation, en långärmad tröja och en vårjacka^^, men nu är jag så pank jag bara kan bli typ :P haha, men jag får ju snart studiebidraget så då ska jag väl klara mig en stund till..

Åhh, jag hoppas jag får sommarjobb på neo i sommar.. jag har precis skickat ett mail och kollat upp en del saker som jag var osäker på om ansökan och det... hoppas jag får ett svar snart.. 

jaja, nu har jag inte så mycket mer att skriva för tillfället så då låter jag bli^^, 

Puss hej! 

Kommentarer
Postat av: Sofia - ung blivande brud

Åh jag har bokat min uppkörning, har aldrig varit nervösare tror jag =) haha

2009-01-26 @ 14:59:51
URL: http://ungblivandebrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0