090125

Malin fyllde 18 igår ! Grattis :D och jag kunde inte svara när du ringde igår för jag var på praktiken då :(
Men du kan ringa närsom idag och imorgon om du vill :) 

Johan har ju varit iväg i helgen nu igen, fast på båten där fredrik jobbar :P han ska komma hem ngn gång idag tror jag, har inte fått tag på hnm när jag ringde förut idag... :P 

Mamma har varit här med och lämnat pengar till körningen imorgon.. och hon hade också med sig vildsvin och potatis! Hur gott som helst :) 

Nu har jag ju varit på praktiken i en vecka också :) Känns bra, och nästa vecka är jag bara där i tre dagar..  :P

Jag hoppas det går bra på körningen imorgon! Vill verkligen bli klar nu! Nu är jag riktigt trött på att åka fram och tillbaka till kalmar för fyrtio minuter lektion liksom.. nä, det är inte roligt alls längre... ska prata med min lärare imon och be om en uppkörningstid, för nu vill jag verkligen veta när det ska ske.. för det känns som om jag aldrig kommer få mitt körkort.  =/ Gaaah, jag blir galen :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0