090121

kom hem för en halvtimme sen :P imorgon ska jag till skolan och ha projektarbete... mindre roligt.. 

Johan och hans bror sitter och tittar på någon trist film så jag sitter här och glor istället... 

Mamma och pappa sitter och spånar efter en bil till mig :) Kanske ska få en av dem om de hittar ngn billig^^, tycker jag låter bra ;) väldigt snällt av dem iaf eftersom jag inte har råd att köpa en själv... :p 
Men vi får ju se vad som händer... har ju inte mitt körkort ännu, men snart ska jag väl förhoppningsvis ha det^^, 
Ska köra två ggr nästa vecka och en gång veckan efter, ska fråga läraren om hon kan sätta upp en tid till mig för uppkörning också så jag har något mål liksom... 


jaja, nu ska jag spela ett spel jag inte har spelat på ett tag, johan fick mig att bli lite sugen på det :) haha^^

puss hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0