090116

Fredag idag, och det blev så att jag inte åkte till skolan.. missar nog inte så mycket^^, 

i morgon kommer älsklingen hem :D Jag vet inte exakt när men jag gissar runt sex eftersom de åkte runt den tiden. 
så då blir det storstädning^^, 

Jag har saknat älsklingen, men det har inte varit så jobbigt som det var sist :P 


tittar på förhäxad, har snart sett hela säsong sex nu så sen har jag bara 2 säsonger kvar :P 

Min praktik börjar på måndag, jag hoppas det blir bra för jag kommer nog inte orka att vantrivas i fyra veckor, gjorde det en gång innan och det var inte alls kul... men det är inte själva arbetet jag är oroligast över utan det är personalen.. för när jag vantrivdes sist var det för att personalen där var så tjuriga.

jaja, kanske uppdaterar mer senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0