090212

Jag har inte haft tillgång till internet på en vecka nu, men nu sitter jag i skolan :) 

har etik, vilket inte är allt för roligt.. =/ Håller på med ngt arbete... 

Det är en jäkla massa snö ute idag, jag hatar det, vill verkligen inte att det ska vara kvar... har körlektion i morgon vid 9 och sen har jag fler lektioner nu på höstlovet som är nästa vecka... hoppas snön är borta tills dess - och håller sig borta tills jag har kört upp :P kommer vara tillräckligt nervös i alla fall liksom... 

Vi slutar denna lektionen om en kvart ungefär och då ska jag traska till affären, sen ska vi på en föreläsning om mental hälsa vid 12-14-30.... segt att den ska hålla på så länge, vi får hoppas att den är intressant annars kommer det bli jobbigt att sitta där i två och en halv timme... 


Gaah, jag är inte positiv till något alls idag... men jag är så sur för att det är snö ute och det gör väl att jag blir sur på allt annat också :P 

Sista dagen på praktiken imorgon föresten! De senaste två veckorna har gått fort faktiskt, har börjat komma in i det nu ju .. men jag tror inte jag skulle vilja jobba där så länge.. jag ska ju tillbaka till oskarshamn och gotlandsterminalen i sommar så det behöver jag ju inte fundera på :P 
Men jag har ändå trivts bra, personalen och min handledare har varit snälla, och de boende är hur mysiga som helst :) så det var ingen dålig praktik i alla fall! 
Men jag har inte kunnat göra klart min APU-uppgift, skulle ju pratat med enhetschefen och ställt henne lite frågor och så, men jag har inte sett henne där något när jag jobbat... inget jag kan göra åt, får se om jag får tid till att traska ner dit och kolla på höstlovet någon gång... 

jaja, ska väl försöka skriva lite på arbetet.. men jag vet att det inte kommer ta så lång tid för mig att bli klar när jag väl kommer igång riktigt :P 

puss hej! 


Malin, jag tänker på dig! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0