090203

Nu är smörgåstårtan slut :P åt upp det sista på lunchen idag^^, 

Jag fick gå från praktiken en halvtimme tidigare idag, skönt med tanke på att jag har lite huvudvärk.

Jag har också ringt och sagt att jag gärna kommer tillbaka till Gotlandsterminalen i år också.. fick svar från sjuhuset och det lät inte så lovande ut så jag struntar i det och går tillbaka dit där jag vet att jag trivs och så :) Men de har fått ett nytt bokningssystem, lite annorlunda än det som varit de senaste två åren jag varit där, så vi ska ha repetition antingen i påsk eller i maj... blir antagligen med dem som är nya i år också^^, Känner mig nästan lite kunnig, det är ju tredje året jag är där nu.. men som sagt är det ju lite nytt men jag tror inte att det är så stora förändringar.. lite koder och sånt kanske ^^, 

Johan är inte hemma och Anton skulle komma hit. ,men jag vet inte riktigt när han ska komma :P 

funderar på att ta mig en tripp till affären, men vet inte riktigt vad jag är sugen på :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0