090201

Nu är det ny månad :P 
Januari gick väldigt segt =/ Hopas februari går lite fortare. jag vill att det ska bli vår och varmt..


Jag har två saker att oroa mig för nu, körningen och sommarjobbet.. har fått ett brev från gotlandsterminalen som undrar om jag vill komma tillbaka dit i år igen, och mina föräldrar tror inte jag kan vänta mer än denna vecka innan jag hör av mig om att jag vill komma tillbaka.. men jag vill ju vara på neo också ... hmm, men jag har inte fått ett enda svar därifrån på de frågor jag har.. men igår skickade jag ett mejl till en annan person men hon är inte på sitt jobb förrän på onsdag.. får hoppas att hon är snäll och svarar fort... frågade liksom om det fanns möjlighet för mig att vara där överhuvudtaget och när man får veta det isf... men vi får se.. . om jag inte fått något svar därifrån på fredag ringer jag till terminalen och säger att jag gärna kommer tillbaka... visst, inget inom vården i år heller, men jag vill inte stå utan ett sommarjobb =/ 
Jag trivs ju jättebra på terminalen så jag är väldigt sugen på att komma tillbaka^^, 


Jag ligger fortfarande i sängen :P Och johan gör mat (!) lite tidigt för min del :P haha^^, men han var hungrig :P 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0