tentaångest och twilight-funderingar

Jag har muntlig tenta imorgon som jag är 100 % säker att jag kuggar. Är inte ett dugg föreberedd, vet inte vad jag ska göra med det där jäkla caset så nu har jag gett upp.. man kan väl tenta om muntliga också? Dumt i annat fall..

Sen var jag inne på cdon och tittade runt lite och såg att man redan kan bevaka "eclipse". Den har ju för fasen inte premiär förrän 30 Juni nästa år. Inte nog med det.. det fanns en dubbel-dvd som hette "Robsessed".. Handlade helt och hållet om Robert Pattinsons liv.. Ha, vad jag skrattade.. Vilka saker folk hittar på för att tjäna pengar... Rosa och med massa hjärtan på omslaget vad det också! Haha :)
Jag älskar Twilight-serien men ibland tycker jag att det går lite för långt... Jag tycker synd om Robert Pattinson, stackarn kan väl inte leva sitt liv :P


Kommentarer
Postat av: Jojjo

Wohoo, Emmelie uppdaterar bloggen med hela 2 inlägg :O ;D

2009-12-08 @ 01:31:56
Postat av: Emmelie svarar

Haha, ja visst är det fantastiskt ;)

2009-12-10 @ 14:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0