hmm,

Jag tror att det kan ordna sig med mina bilder ändå.. mamma lämnade in vår dator och det gick tydligen inte att rädda den, men vi skulle få låna hem saker så att jag kan få ut mina bilder från den iaf! Så skönt om det går. Det är minst fem år av mitt liv som finns där!


Jag är ledig nu, men jag är jäkligt rastlös. har inget att göra. det är rätt segt.. och all den här tiden ger mig bara mer tid att tänka på att jag börjar högskolan snart.... mer tid att tvivla på att jag valt rätt,... mer tid att fundera på om detta verkligen är vad jag vill. Jag vet inte, vet inte om det är det här jag verkligen vill. Men om jag inte trivs får jag väl sluta, det är vad jag intalar mig själv iaf , men om jag känner mig själv rätt så skulle jag känna mig väldigt misslyckad om jag skulle hoppa av innan jag blev klar. Skulle bli besviken på mig själv, göra andra besvikna. Men men, vi får se hur det känns senare..


Det är så mkt annat jag vill göra, jag vill ut i världen och se saker, jag vill flytta till en större stad. är trött på den här hålan jag bor i, har varit trött på det här stället i flera år.

åååh, jag är så arg och ledsen på mig själv just nu..
¨
this sucks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0