090826, jävla människa

Melker har blivit biten av en annan hund idag! Jävla människa som inte har kontroll över sin hund. Han hade cyklat med hunden utan koppel och så hade han sprungit in på våran gård och bitit Melker! Jag blir så jävla förbannad! Nu måste Melker ha krage på sig och vi måste skölja såret tills det är läkt.

Ha djuren kopplade om ni inte kan ha kontroll över dem säger jag bara Det kunde ha gått mycket värre för Melker än vad det gjorde nu.

Jag är så jävla ARG! Om jag får veta vilken gubbe som har den där hunden ska han få sig en utskällning av mig. Gaah, är så arg!

Jag älskar dig Melker <3

Kommentarer
Postat av: Jojjo

Stackars Melker :( Folk kan verkligen vara dumma ibland!

2009-08-26 @ 23:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0