090808

Sitter nere i bilincheckningen nu :)
Det är lugnt, det var inte så många bokade ikväll!

Jag spillde nyss coca cola på min helt nytvättade skjorta! Typiskt, nu när den andra ligger smutsig i tvätten =/ man får hoppas på att det inte blir fläckar, om det blir det så får jag väl handtvätta den ikväll :P haha!

jag är trött.  Tur för mig då att det har varit lugnt i telefonbokningen också då^^, det märks att högsäsongen är påväg att ta slut :P

Jag jobbar imorgon också, dock får jag iaf sovmorgon :) Jobbar 12.30-21.30 imorgon!

Får se om jag uppdaterar när jag kommit hem, har inte så mkt att skriva om kanske men i alla fall :p

Johan är i Söderköping med Jonas, jag vet inte riktigt vad dem gör där, en lite utflykt :p men jag får sova ensam inatt iaf... känns alltid lite konstigt men det får gå :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0