090805

Hej!

Idag har jag jobbat (vilken överraskning :P) och senare under kvällen åkte jag, Jojjo, Jossan, Anna och Julia in till Kalmar och åt mat och umgicks :) Väldigt trevligt må jag säga!

Jag måste bara säga att jag blev riktigt förvånad när jag kom in i telefonen på jobbet en timme efter avgången och insåg att det inte var någon kö(!) Paff som bara den blev jag då det har varit konstant kö med långa väntetider ett bra tag nu :) Men det känns rätt skönt då det dels blir lite lugnare för våran del och att det blir lättare för kunderna att komma fram och få hjälp :) Får se hur det ser ut imon när jag kommer då jag troligtvis kommer sitta vid telefonen hela dagen :P

Just nu sitter jag och tittar på två och en halv män,.. ska snart gå och lägga mig tänkte jag då jag är rätt trött^^ ,


puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0