Twilight.. igen :P

Sitter och tittar på Twilight... ja, igen :P men den är ju så bra! Plus att Johan ville se den också, men just nu står den på paus för att Johan envisas prata med Fredde, när han ändå snart kommer hit från Sthlm, kommer nu ikväll och stannar på lördag, ändå ska de prata i evigheter^^, och folk säger att det är tjejer som pratar mest i telefon (!) :P haha

jaja, Jag har iaf sovmorgon imon! En av de i gruppen som skulle redovisa på etiken är ledig så jag har inte lektion förrän tio i ett och då är det redovisningar av projektarbetet bara, så det blir en väldigt lugn dag...

Och jag har fått bekräftat från pappa att det har blivit ändrad hjulinställning på bilen... åkte hem så han  fick provköra och titta på det själv.. :P men han tycker att jag bara ska tänka på om hjulen slits men jag stör mig så på att ratten är skev när jag kör=/ synd att det kostar minst 1000kr bara.. jaja

Har fått tillbaka studentmössan nu, och nu passar den! men den är lite sned där fram med texten nu istället... den är inte symmetrisk och detta stör mig väldigt mycket! Gaah, att alltid något ska bli fel.. jaja jag får försöka stå ut med det... 

jaja, ska gå tillbaka till filmen^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0