NCIS

Nu har jag duschat och sitter nu och tittar på NCIS, fy vad jag glor på tv hela tiden, antingen det eller youtube^^, jag pallar inte när det är tyst, inte ens när jag pluggar.. Jag somnar till och med bättre när jag har tv:n på eller liknande men detta kan jag inte göra när jag är här hos älsklingen, men hemma tittar jag på film, det bästa är vhs då den spolar tillbaka och slutligen stängs både tv och videon av sig själva så då gör det inget att jag somnar ifrån det^^, 

Jag tror inte jag har haft en tyst stund omkring mig (förutom när jag går och lägger mig då) på ÅR.. hur sunt är detta egentligen? :P Men det är något med tystnad som jag inte gillar... Jag har tv:n på även om jag inte tittar på det för ljudets skull... jaja, detta var inte vad jag hade tänkt skriva om men iaf.. .:P 


Ska försöka bli duktigare på att uppdatera, och idag har jag lyckats rätt bra tycker jag... men det händer ju inte så mkt i mitt liv, jag är bara i skolan och sedan sitter jag hemma... 

I helgen var jag ju iofs hos Maria och sen på O'learys med henne^^, men det tar nog ett tag innan jag dricker igen, var ju helt slut på söndagen sen =/ 
Hennes barn är så otroligt söta appropå Maria^^ så glada och snälla :) och Maria är hur mysig som helst! Jättetrevlig och vi har kul ihop, vi har inte känt varandra så länge och inte träffats så ofta men jag känner på mig att vi kan bli riktigt bra kompisar! Trivs väldigt bra tillsammans med henne! 

jaha, nu har jag verkligen tappat tråden^^, skulle bara uppdatera vad jag gjort sen senast.. :P hehe.. 

jaja, God natt med er, blir nog inga flera uppdateringar idag :P 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0