hemma från skolan

Hemma från skolan nu, jag kom ju sent till projektarbetet så jag missade en hel redovisning =/ Jag hade ju glömt bort att vi börjar vid halv ett nu när alla redovisningar är :P oops!^^, 

har ätit en köttfärspaj och dricker Hustler :P 

Jag vet iaf vad jag ska göra ikväll, jag ska hem till Jojjo där vi ska grilla och umgås! Härligt, Carro, Jossan och Anna kommer också! Roligt roligt :) 

Johan och Fredde är ute med båten nu iaf så jag sitter hemma själv :P Men det är skönt det också ibland även om det är mer än sällan nu för tiden eftersom Johan är vid båten var och varannan dag :p haha.. men det är lugnt, men jag har ju lovat att följa med ut med båten i alla fall en gång.. :P 


Jag är inte mitt snyggaste jag idag, men iaf^^, 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0