Ett arbete inskickat iaf

Nu har jag iaf skickat igen det ena arbetet som jag är efter med - Sjukvården, sista frågan blev väl inte så jäkla bra men iaf,..

Nu är det bara "om jag vore företagare" kvar och den är jag i princip klar med, tänkte ta tag i den nu och sen försöka skriva klart etiken.. det är ju egentligen ett grupparbete men vi får väl skriva lite på varsitt håll eftersom de andras redovisningar börjar imon och håller på tills det är vår tur.. och Julija var ju inte här alls förra veckan så det får bli som det blir nu alltså.. 
Måste bara försöka få in dikten på ett bra sätt, för den handlar mer om ångest än om samvete - får väl säga att man kan få ångest av sitt dåliga samvete och tolka det på det sättet istället eller något... äh, skit samma.. är så trött på gymnasiet nu...

Min Twilight-film har iaf kommit hem nu så den ska jag hämta när jag skjutsar Johan till båten..
fick också mail om att min studentmössa är påväg tillbaka hem till mig nu, en storlek större så den passar får vi hoppas^^, 

nä, nu ska jag ta tag i arbetet... 

puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0