090425 - kalmar ikväll!

Är hos Maria i Ljungbyholm! Kom hit vid halv tolv och då åkte vi in till stan och handlade lite^^, jag var lite nervös för att köra med tvillingarna i bilen :P men det gick prima skinka =)

Jag är typ klar men Maria gör sig i ordning, vi ska in till Kalmar om en timme ungefär och vi ska hinna gå ut med Tiger också innan dess, :P (hunden) men det ska vi nog hinna..

Jag tror vi ska till O'learys det beror på vad det är för åldersgräns, jag vet inte vad det är på lördagar men det är nog så att jag kommer in^^ får vi hoppas iaf :P Jag ska sova här inatt och sen köra hem imorgon kväll .. lika bra så jag inte kör för tidigt eftersom jag dricker ikväll ^^

Nä, nu ska jag fixa en grej!
skriver imon!
puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0