090424

Sitter vid tv:n nu.. har precis tittar på NCIS, jag missade det i tisdags :P och nu blir det Talang! De är ju i Kalmar denna veckan och det måste man ju se ^^, 

Johan är inte hemma ännu, han är med Jonas nere vid båten, var förbi där en sväng när jag hade varit och tankat i nabben :P 

Jag har fått ett nytt däck nu (och en utskällning av pappa, men det är en annan sak :P, han såg nämligen att det blivit lite skador på fälgen där fram också och började tjata om hjulinställningar eller vad det var ^^) . När pappa bytt däcket så tvättade jag bilen, gick faktiskt bra för att vara första gången :P haha... vid nästa tvätt har jag tänkt att vaxa bilen också, det kan behövas =) 

Nu låter det i trappuppgången.. KAN vara johan, får vänta en stund och se.... JA, det var Johan ^^ haha..  och hans bror tydligen :P 

puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0