090418

Jag hittade mycket kläder i torsdags på Gekås :) 

Idag har jag och älsklingen varit inne i kalmar och handlat lite^^, trevligt :P

Imorgon ska jag till Maria i Ljunbyholm.. och jag ska köra eftersom det är söndag och det inte går några bussar i princip =/ men jag är skitnervös över att jag inte ska hitta dit, eller missa en hastighetsskylt och köra för fort eftersom det tydligen är många fartkameror där :P haha, nä, just det kommer nog gå bra eftersom jag inte kör för fort alls, inte ens hemma på småvägarna :P 
Men att hitta dit är jag nervös över, jag har bara varit i ljungbyholm två ggr och det var för minst ett år sedan och då åkte jag buss... hmmm, nä men jag har lånas mammas gps så det ska nog gå bra.. :P (Jag tror den varnar om man kör för fort också faktiskt^^) 

Johan sitter och pratar med en kompis i telefon och de har pratat i evigheter nu så jag tycker de ska lägga på så han kan ägna lite uppmärksamhet mot mig för jag har rätt tråkigt för tillfället, haha ;) 

Jag ska väl snar gå och lägga mig så jag kommer upp imon... 

Jag gick upp väldigt tidigt idag, vid halv nio redan, men vaknade ngn gång vid fem och sedan vid sju så jag har nog inte sovit så bra inatt, för jag är rätt trött just nu också :P 

nä, men ska väl titta lite på tvn nu innan jag lägger mig i sängen :P 

puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0