090415

Sitter hemma just nu, har precis ätit spaghetti och räksås, min favorit^^, supergott ;)

Jag sitter och tittar på tv på mammas och pappas rum nu, eftersom jag inte har kanalerna inne på mitt rum, men det ska vi ordna framåt ^^

Idag har det varit en lugn dag som alla andra dagar den här veckan :P 

Igårkväll var jag och grillade vid vattnet någonstans utanför högsby (?) :P med Jojjo, Carro och Johanna =) det var väldigt trevligt =D

och ikväll blir det en lugn kväll, ska försöka gå och lägga mig relativt tidigt, eftersom jag ska upp vid typ halv fyra i morgon bitti.. jag ska ju till gekås, ullared med mamma och pappa =) jag verkligen älskar det stället, jag vet inte riktigt varför, men jag älskar det^^, 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0