090411

Det blev lite ändrade planer.. jag åker inte in till kalmar.. 

Sara missade bussen och jag kan inte säga att jag känner dem andra, så jag stannar hemma... Det gick ju en senare buss men den var typ inne en och en halv timme innan bussen gick hem igen, så jag kände inte att det var lönt..

men jag hoppas det blir av någon annan gång snart! för det skulle vara kul! =) får hoppas jag inte är lika trött som jag varit de senaste dagarna bara :P haha... 

jaja, sitter och tittar på någon musikalkomedi på trean nu, vet inte riktigt om det är något att ha, men det finns inte så mycket annat att titta på :P 

Johan har gått och lagt sig, och det ser faktiskt väldigt mysigt ut där borta i sängen, men jag är inte sugen på att sova riktigt ännu, men det skulle vara om jag la mig med datorn i sängen :P hmm, det tål att tänkas på en stund ..

puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0