090402

Hämtade min studentmössa idag, och det visade sig att den var en storlek för liten =/ Men mamma ringde kundtjänst (Jag bad henne vänta tills jag hade fått svar på mejlen men hon är envis :P ) och då sa hon att man kunde skicka in den och få den uttöjd upp till två storlekar ! Bra, det löste det problemet, det skulle ta ungefär tre veckor att få hem den igen ! :) 


Ska iväg till Kalmar med Jojjo senare, vi ska ju möta upp Jossan som kommer med tåget och sedan köpa en present till Carro :) 

Just nu sitter jag hemma framför tv:n med älsklingshunden bredvid mig<3 Ska åka om en och en halv timme ungefär och då måste jag tanka och så också^^

Har deklarerat idag också, så nu är det gjort så då får jag nog skatteåterbetalningen lagom till midsommar :) 
Det är inget roligt på tv:n just nu, sitter och småglor på Jay Leno Show... det är väl inte min grej direkt, men iaf :P haha.. 


jaja, 

puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0