Trött och hängig

Jag har blivit mer hängig idag, men det känns bättre nu iaf... var ju hemma i veckan .. 

Jag borde egentligen ha pluggat på religionen men har inte varit duktig nog att ta tag i det ännu, får ta och börja med det imorgon..

Sen var jag ju hos IT-gubben på skolan eftersom min dator stänger av sig själv när den känner för det. Jag fick ett nytt batteri.. det har blivit bättre, men den stänger fortfarande av sig, så jag får flytta över mina bilder å det till pc:n hemma och sen lämna in den här skitsaken.. för såhär kan jag inte ha det eftersom jag blir galen på den :P 

annars har jag inte gjort något alls idag, jag och Johan har bara tagit det lugnt och suttit vid datorn och tittat på tv :P 

jaja, jag tittar på en film på tvn nu som jag ska se klart på tänkte jag ^^

puss hej! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0