Svenska

Sitter just nu och har svenska, skriver om realismen men jag är klar :) Jag har varit effektiv^^

Har fått en väldans huvudvärk, men jag har tagit en tablett så jag hoppas det går över snart... vi slutar om en kvart ungefär och då ska jag hem till älsklingen :) 

Den här måndagen har faktiskt gått fort, konstigt nog,, :P 

Just nu vill jag bara att det ska bli nästa helg, känner mig väldigt sugen på att åka ner till Malmö :) Det ska bli väldigt roligt.. :) Jag får ju se hur Jossan har det :P 
Sen veckan efter börjar jag praktisera.. kommer inte gå på projektarbetet under de veckorna .. för min apu gynnar faktiskt det så det får de tåla^^, 

nä, nu kommer visst alla tillbaka från redovisningarna de gjort så nu ska jag väl ta och sluta :P 

puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0