Stressfri dag

Jag hade bara en lektion på morgonen idag. Jag behövde inte gå på den sista, det var ingen föreläsning eller något så jag slutade vid elva, och i morgon är vi lediga :) 

Jag får verkligen rycket på min dator. den stängs av i tid och otid och IT-gubbarna vet inte vad som är fel, jag har fått ett nytt batteri, det funkade inte så då gick jag tillbaka, och det enda de gjorde då var att ladda den :/ som om det skulle hjälpa, han trodde väl det var min laddare det var fel på . Men den funkar som det ska... Ska nog lämna in den på måndag så har jag förhoppningsvis tillbaka den efter APU:n och lovet. 

Johan blev putt på mig när han ringde för att jag hade köpt pommes.. Jag hade ju försökt ringa honom, och när han inte svarade gick jag och köpte det eftersom jag var sugen på det ^^, och det var väl antagligen inte han, men då får han väl göra något annat själv :P 


Jaja, jag ska väl sluta skriva innan datorn lägger ner igen..

Puss hej! 

Kommentarer
Postat av: bitte

ha en trevlig dag

2008-09-25 @ 10:24:47
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0