Projektarbete nu

Nu sitter jag och har projektarbete, men lat som jag är gör jag inget^^, men ska väl ta och renskriva det jag har snart...

Min praktikplats är klar! Jag får vara på neovaggan på kalmar länssjukhuset :) Där de för tidigt födda barnen ligger.. det gynnar mitt projektarbete i alla fall :) 

Jag har hittat alla avsnitt av The Nanny på youtube nu så jag sitter och tittar på det så fort jag får chansen^^ synd bara att de inte finns på dvd, då skulle jag köpa dem direkt... jo, de finns att importera^^, men då är omslagen på tyska tror jag :P 

Har varit hemma på håltimman, och när jag skulle hem träffade jag på en jobbarkompis från i somras.. han skulle till skolan^^, det var kul! 

jaja, ska väl ta tag i mitt liv (och titta på the nanny och renskriva ;) )

Kommentarer
Postat av: Evamy - i väntan på bebis!

Den praktikplatsen lät spännande! Vad pluggar du?

2008-09-11 @ 17:27:52
URL: http://evamys.blogg.se/
Postat av: Emmelie

hej Evamy! Jag går Omvårdnadsprogrammet :)

2008-09-14 @ 20:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0