Malmö!

Jag är hos Jossan i Malmmö nu ju! :) Har varit hur kul som helst, och Malmö är väldigt fint, jag trivs som fisken i vattnet^^  jag kanske dissar gbg mot Malmö? Man vet aldrig :P

Men nu ska jag hem ikväll.. helgen gick så jäkla fort. Kom hit vid åtta i fredagskväll och vi gick ut senare på kvällen, och igår var vi på stan. Det var ju Jossan som hittade mest, men jag hittade en klocka från Ur och Penn och ett par skor från Bianco footwear :)

Idag har vi inte gjort så mycket, jag har bara varit i duschen , där Jossan är nu^^, Idol är ju på tvn nu¨så det tittar jag lite på också..

Nä, men jag skriver mer när jag kommit hem,.

Imorgon börjar ju min APU också...

puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0