Hos Johan

Sitter i Sängen hemma hos Johan nu och gör inget alls, tittar lite på tv :P 

Ska till banken snart också, så jag har det gjort :) Ska ta ut lite pengar från försäkringen, det räcker precis till körlektionerna som jag ska betala på fredag! Ringde ju till körskolan igår, så jag ska köra på fredag vid 10.15 och på måndag 16.20.. sen får vi se när det finns tider nästa gång...

Men jag är glad att jag tog tag i det nu, för jag vill inte ha detta hängande över mig, år dåligt av att veta att jag borde ta tag i körningen men inte gör det.. så nu så ska jag förhoppningsvis komma framåt så jag får mitt jäkla körkort någon gång... Om jag har väldig tur kanske de bokar upp mig till halkkörning! Det är mitt mål just nu, att få göra den för då är det inte så mycket kvar innan uppkörningen.. Den vill jag inte ens tänka på nu, blir nervös bara av att tänka lite snabbt på den :P Jag är inte så orolig över att jag ska göra något fel.. jag är mest orolig över att jag inte ska hitta dit de vill att jag ska köra så jag kör fel hela tiden för det är ju inte så lyckat..


Aja, jag ska kanske ta på mig och gå till banken kanske? :P

Puss hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0