hmm,

Jag  blev plötsligt lite nervös inför körningen imorgon, anledningen är att Johan säger att det ska bli snö :/ Hoppas verkligen inte de, jag tycker inte alls om snö.. vare sig jag ska köra bil eller inte.. 

Om jag inte inbillar mig nu så tror jag att det åskar ute, blåser gör det iaf, för jag missade typ halva NCIS för att det var störningar hela tiden.. irriterande. 

Johan är hemma hos sin pappa en stund nu, kände inte för att följa med så jag sitter här ^^

Johan har klippt sig idag också,  :) Jättesöt blev han. Sedan fick han mig att blondera håret på honom, och det gick faktiskt bra :) 

Vet inte riktigt om jag ska åka hem ikväll eller om jag ska stanna här inatt också^^, får se, ska nog ta ett litet snack med Johan när han kommer tillbaka om detta^^

Ska förhoppningsvis träffa Jossan och Anna i Kalmar imorgon :) 

Nä, nu har jag skrivit tillräckligt med obetydlig fakta .. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0