Torsdag

Idag var det gymnasiemässan i skolan^^, jag åkte hem efter att jag pratat :P gick väl okej^ Julija va med mej så jag slapp prata ensam :) 

Nu sitter jag hemma hos Johan och väntar på att ta bussen till Kalmar.. funderar lite på att åka en timme tidigare, fast jag vet inte om jag orkar och det blir lite stressigt eftersom det bara är en timme... hmm, får åka dit någon annan dag och shoppa^^, måste ju börja köpa julklappar annars kommer jag aldrig bli klar med dem. Jag tycker nämligen det är väldigt svårt att köpa presenter, vet inte riktigt vad jag ska köpa liksom :P 

Hoppas körningen går bra idag, är lite smått nervös men det är jag jämt när jag ska köra.. känns som om jag aldrig kommer bli klar med skiten... blah.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0