Söndag!

Har faktiskt fått lite gjort idag^^

Etikarbetet får vara klart nu, jag hittar inte mer och nu får A säga vad hon vill :P
På sjukvårdsarbetet har jag bara en punkt kvar sedan är jag färdig med den också :)

Har även jobbat lite med religionen, men har bara kommit till andra frågan.. hittar inte riktigt det jag vill där :P men den har jag lite tid kvar på , men jag måste komma igång med den snarast för det är väldigt mycket och ändå inte så mkt tid kvar ...

Jag och Johan var också hos hans bror en stund förut idag... 

Imorgon skola, är just nu inne i en period där jag inte är motiverad alls egentligen utan gör det bara för att jag måste.. tyvärr så kan detta göra att resultatet blir mycket sämre än det hade behövt, men så är det.. får försöka tänka att ju bättre jag gör ifrån mig.. desto större chans att komma in i Göteborg :) 


Nä, nu ska jag ta av mig sminket och försöka gå å lägga mig relativt tidigt så jag orkar upp imorgon :)

Puss hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0